Kan man beställa balkonginglasning efter att man har flyttat in till en lägenhet?

Är det möjligt att få balkongen inglasad efter man flyttat in till en lägenhet med vanlig balkong i Ryd, Timmervägen eller Spånvägen?
Hur mycket skulle det kosta i så fall?

Kommentarer

  • Hej Erika!

    Vad kul att du har hittat in till vårt frågeforum.

    Det går bra att ansöka om balkonginglasning efter att man har flyttat in till en lägenhet.
    Blanketten kan du som hyresgäst hitta på "Mina Sidor" eller så kan du mejla till info@skovdebostader.se och be att få blanketten mejlad till dig eller få den skickad per post.

    När du skickat in din ansökan görs en bedömning om det är möjligt med inglasning för just din balkong.

    Kostnaden för balkonginglasning är 190 kronor per månad 2020.

    Önskar dig en fin dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.