Om jag inte svarar på ett lägenhetserbjudade, vad händer då?

Hej! Jag såg nu att jag inte svarat på ett erbjudande och tackat nej på ett annat för en tid sen. Kan man göra så hur många gånger som helst eller hur funkar det? Vill inte riskera att bli av med köpoäng eller något om man bara får göra så typ 3 gånger.
Med vänlig hälsning, Rasmus

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig.

    Det är viktigt för oss att man tackar ja eller nej på ett lägenhetserbjudande, därför blir man spärrad från att anmäla intresse på lägenheter i 6 månader om man inte har angett ett svar på 3 erbjudanden.
    Man får dock behålla sina köpoäng.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.