Hur länge är jag spärrad för att få anmäla intresse på lägenheter?

Jag har blivit spärrad så jag får inte anmäla intresse för att jag låtit bli att svara. Jag undrar hur länge jag är spärrad.
Jag undrar även om man kan få se lgh utan att ha anmält intresse.

mvh klumpfia

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss så att vi kan svara på din fråga.

    Om man inte svarar på ett lägenhetserbjudande och det händer upprepade gånger blir man spärrad från att anmäla intresse på lägenheter i 6 månader.

    Vi kan hjälpa dig att att bort den spärren om du mailar oss ditt personnummer och lovar att du svarar om du får ett lägenhetserbjudande, du behöver alltså antingen tacka ja eller nej.

    En eventuell visning av en lägenhet sker endast för de som har fått ett erbjudande på lägenheten.

    Önskar dig en trevlig fredag!
    Jessica Kundcenter
  • Kan man tacka nej hur många ggr som helst till ett erbjudande utan att bli spärrad?
    Hans-Olof
  • Hej Hans-Olof!

    Det stämmer, så länge du svara antingen ja eller nej kommer du inte bli spärrad.

    Trevlig eftermiddag!
    Alva Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.