Hur många studentlägenheter kommer att publiceras?

Hej!

Hur många studentlägenheter kommer att publiceras nu innan start av höstterminen ungefär? Har hört att det tidigare år varit veckor med upp till 80 lediga studentlägenheter, så tänkte bara att man kunde få ett någorlunda antal som kommer publiceras inom kommande veckor.

Kommentarer

  • Hej!

    Detta är en svår fråga att svara på eftersom vi i förväg inte vet hur många studenter som kommer att säga upp sina lägenheter och när de kommer att göra det.
    Därför kan vi inte svara på hur många lägenheter som kommer att publiceras de kommande veckorna.

    Eftersom det inte är säkert att du kommer att få en studentlägenhet hos oss till skolstarten, sök gärna boende på annat håll samtidigt som du fortsätter att anmäla intresse på våra studentlägenheter.

    När vi har lediga studentlägenheter ligger de publicerade på vår hemsida fredag till och med måndag. Då kan man anmäla intresse på alla studentlägenheter som man är intresserad av och i den turordning som man helst önskar dem.

    Lycka till med sökandet!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.