Hur bevisar jag att jag har blivit antagen på högskolan i Skövde?

Hur bevisar jag att jag har blivit antagen på högskolan?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du har hittat in i vårt frågeforum.

    Om du får ett lägenhetskontrakt på en studentlägenhet kommer du få information om att du ska mejla ditt antagningsbesked alternativt registreringsintyg där det framgår att du ska studera minst 15 högskolepoäng. Du ska då ange objektsnumret för din blivande lägenhet i mejlet.

    Lycka till med dina studier!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.