Hur skickar man antagningsbevis via mail?

Hur ska man skicka bevis på antagning via Mail? Ska man ta en skärmdump av mailet man fick av skolan eller gå in på antagning.se och ta en bild där på att man kommit in? Har fått kontraktserbjudande men är osäker på hur jag visar att jag kommit in

Tack!

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du ska flytta till oss på Skövdebostäder!

    Det går bra att ta en skärmdump eller att ladda ner en pdf-fil från antagning.se och skicka den till info@skovdebostader.se

    Lycka till med studierna!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.