Hur söker jag sommarjobb?

Hej!
Mitt namn är Mathias Johansson och undrar om det finns sommarjobb hos er till sommaren?
Mvh Mathias Johansson

Kommentarer

  • Hej Mathias!

    Tyvärr var sista ansökningsdagen den 28 februari för sommarjobb.

    Vi publicerar lediga tjänster och sommarjobb via vår hemsida, och man söker jobben den vägen. Följ denna länk Lediga jobb för att se om det finns lediga tjänster just nu.

    Önskar dig lycka till!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.