Vad händer om jag tackar ja till lägenheten?

När man får ett erbjudande tackar du antingen ja eller nej. Men om jag tackar ja på lägenheten är jag tvungen att ta den därefter? Jag vill ju se lägenheten innan oavsett. Är ni med på vad jag menar? Hur fungerar det?

Kommentarer

  • Hej Linnea!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Under erbjudandetiden har du möjlighet att höra av dig till nuvarande hyresgäst/den som ska visa lägenheten för att boka in en visning.

    Tackar du ja till lägenhetserbjudandet tackar du ja till kontraktet, det vill säga, om ingen före dig i turordningen tackar ja är det du som får lägenheten.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter
  • Ok! Visste inte om att man hade möjlighet att kontakta hyresvärden innan.
  • I ditt erbjudandebrev hittar du uppgifter till den du ska kontakta gällande visning.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.