Vad är adressen till Aspö gård?

Hej!
Jag är bjuden på en 50-årsfest på Aspö gård men hittar ingen vägbeskrivning. Har ni möjlighet att skicka den?
Varma hälsningar
Lena

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss med din fråga.

    Aspö gård har förnärvarande inte någon egen adress, men är belägen bredvid Aspö förskola med adressen Södra Aspövägen 27 om du vill söka i en GPS-tjänst.

    Vägbeskrivning från Resecentrum i Skövde:
    • Fortsätt i nordlig riktning på Stationsgatan
    • Sväng vänster in på Majorsgatan och fortsätt rakt fram
    • När du kommer till rondellen, ta 1:a avfarten in på Vadsbovägen
    • Kör igenom två rondeller och fortsätt hela tiden på Vadsbovägen
    • När du kommer till nästa, mindre rondell, ta 3:e avfarten
    • Håll vänster in på Aspö gård (längs carportarna)

    Alternativ väg (från Resecentrum):
    • Fortsätt i nordlig riktning på Stationsgatan
    • Fortsätt rakt fram i korsningen
    • Följ Mariestadsvägen
    • Ta 2:a avfarten i de tre kommande rondellerna
    • När du kommer till en korsning, sväng vänster in på Gamla Törebodavägen och ta 2:a avfarten i rondellen
    • Håll vänster in på Aspö gård (längs carportarna)

    När du parkerat vid Aspö förskola ligger de olika festlokalerna i västlig riktning.

    Har du någon fundering kring detta är du välkommen att höra av dig till vårt Kundcenter på 0500-47 74 00.

    Hoppas ni får en trevlig kväll!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.