Installation av AC (Air Condition)?

Hejsan
Undrar bara att efter en sådan otroligt varm sommar det finns några planer att erbjuda hyresgästerna installation av Air condition (Standardhöjande åtgärd, typ diskmaskin) i sin lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    En sådan här varm sommar är mycket ovanligt i Sverige och därför är installation utav AC inget som är aktuellt nuläget. Däremot följer vi givetvis utvecklingen.

    Tack för din fråga!
  • Frågan om installation av AC är fortfarande aktuell för lägenheterna på Frostaliden eller annan permanent anordning för att sänka värmen typ den som var sommaren 2021.
  • Tack för att du skriver i vårt frågeforum.

    Vi för vidare ditt önskemål till distriktsledningen för det gällande området.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.