Sida hjälpa sri lanka med ny ekologisk gödsel

Har ni planer på att tillsammans med andra organisationer sända kunnig personal för hjälpa Siri lanka med sin matproduktion ?
-Hitta lösningar med att ha flera nya utrustningar och grödryper mm
Mvh Nicklas
Nicklas

Kommentarer

  • Hej Nicklas.

    Tack för din fråga.

    Söka CSO (sida.se) på Sri Lanka och sedan se om det finns någon organisation du kan kontakta för detta. Sida genomför inte själva biståndsprojekt, utan vi finansierar och följer upp det arbete som våra samarbetsorganisationer gör.

    Vänligen,

    Sara