Bistånd till Ryssland

Enligt uppgift finns inga planer på att dra in biståndet till Ryssland (389 milj kr) pga UD inte indikerat att betalningarna skall ställas in.
Vore det inte hög tid att fatta ett eget beslut.
Som svensk skattebetalare motsätter jag mig starkt mot att mina surt förvärvade skattepengar bidrar till att Putin kan fortsätta med sina fasoner utan att vi som svenskar tar avstånd fullt ut mot detta.

Lars Karlsson