Vatten och avlopp till Attefallshus

Hej!

Hur gör jag om jag vill installera vatten och avlopp i ett Attefallshus?

Hälsningar
Tobbe

Kommentarer

  • Hej Tobbe!

    För att dra in vatten och avlopp till ett Attefallshus skickar du in en VA-anmälan till oss. Blanketten för VA-anmälan finns bifogad nedan.

    Vattenledningen ska anslutas efter befintlig vattenmätare.
    Roslagsvatten tillåter inte inkoppling genom skarvning på servisledningen före vattenmätaren.
    Vi tar även ut en anläggningsavgift om komplementbostaden uppfyller de krav som ställs med WC och mindre pentry enligt VA-taxan.

    Hälsningar

    Alva
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.