Kan ni byta ut min spis?

Jag har haft samma gamla spis sen jag flyttade in.
Den var redan då gammal , nu 4-5 år senare är den rent av äcklig.
Jag vill gärna att den byts ut.
Hur ser ni på detta?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga.
    Vi har ingen åldersgräns på spisar utan byter ut dem när de är trasiga. Är den gammal så är det oftast inte försvarbart ekonomiskt att laga utan då byter vi ut den.
    Om funktionen är dålig så ska du vända dig till felanmälan så kommer din bovärd och tittar på den.