Får alla som gör en intresseanmälan komma på visning?

Hej! Jag undrar om man gör en intresseanmälan får man komma och titta på lägenheten då?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Det är de fem första i kön som får komma på visning. Tackar de nej går vi vidare till nästa fem osv.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Om man blir kallad till visning, är man där med andra sökande också? Hur funkar det i såna fall om alla säger på plats att dom vill ha lägenheten?
  • Hej Keke!

    Tack för att du hör av dig till oss!
    Alla de som blir bjudna på visningen bjuds in till samma tillfälle. Då vet man redan vad man har för köplats, uthyraren som är på visningen kan svara på eventuella frågor angående förändrad köplats ifall några andra tackade nej till lägenheten före visningen. Erbjudandet om avtalsskrivningen går först till den första i kön, tackar personen nej till erbjudandet går frågan till den andra osv.

    Med vänliga hälsningar
    Nawar
    Uthyrare
    Roslagsbostäder