När får man komma på visning?

Om man ligger i topp fem hur lång tid tar det innan man får gå på visning efter det att sista ansökningsdagen varit?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Vanligtvis brukar visningen ske inom någon vecka från sista svarsdag om man fått ett erbjudande. Du kan alltid ta kontakt med uthyraren för att se aktuell status. Annars får du en notifikation på Mina sidor om du blir kallad till visning.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare