Hur gör jag när jag ska på visning?

Hej!
Jag skall idag gå på min första visning av ledig bostad, jag reser från Borlänge, när jag kommer fram hur gör jag? Åker till adressen bara och väntar på att någon skall dyka upp 15:00? Åker jag till Huvudkontoret och anmäler mig där?

Med vänlig hälsning,

Björn Söderlund

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du ska på visning!

    Om huset har en port träffar du uthyraren utanför porten. Om lägenheten har en egen ingång möts ni utanför lägenheten. Du behöver inte anmäla dig på huvudkontoret innan.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare