Vattenmätare

Är nyfiken. Varför skall det bytas vattenmätare i badrum nu den 18 - 19 januari 2023.
Det byttes ju vattenmätare den 27 - 28 april 2022.

Objektnr 10-065-039

Kommentarer

  • Hej Gunnar,
    Tack för din fråga.
    Det är leverantören som beslutat att göra ett byte av samtliga mätare placerade i fuktiga utrymmen. Själva mätaren fungerar men radioenheten i den skickar inte vidare värdena korrekt. För att undvika fel så byter leverantören ut samtliga. Vi ber om ursäkt för besväret.

    Hälsningar
    Roslagsbostäder