Vad räknas som en akut felanmälan?

Hej!

Vad räknas som en akut felanmälan?

Kommentarer

  • Hej,

    En akut felanmälan är ett allvarligt fel som inte kan vänta till dagen efter. Till exempel avloppsstopp, en kran som droppar eller om strömmen gått i din lägenhet och huvudsäkringarna inte är placerade i lägenheten. Händer detta efter kontorstid har vi en fastighetsjour som nås dygnet runt på 0176-20 75 12.
    Vid hisstopp ringer du hissföretaget som har informationslappar i eller utanför alla hissar.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Hej ! Har haft problem med alla kanaler på teven igår och har fortfarande.Var ska man vända sig till för att få hjälp ?
  • Hej!

    Ja, det är ett tekniskt problem med Kabel-TV och Telia felsöker vad det kan vara för problem.
    Om det händer igen någon annan gång ringer man Telias felanmälan på telefonnummer 0771-44 55 11.
    Om felet skulle bero på din egen tv-utrustning och reparatör har varit ut på plats, kommer Roslagsbostäder att vidarefakturera kostnaden för detta till dig som kund.

    Vi hoppas att Telia snart hittar vad problemet är. Tack för ert tålamod.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare