Vad gör man om man låser in sin nyckel i tex tvättstugan eller i lägenheten?

Hej!

Om man råkar låsa in sin nyckel i tvättstugan eller blivit utelåst från lägenheten, kan ni hjälpa att låsa upp då? Kostar det något?

Kommentarer

  • Hej tack för din fråga.
    Det blir flera svar på samma fråga.
    Nyckel till lgh glömd i tvättstugan. Vi kan åka till tvättstugan och öppna upp så att man återfår sin nyckel. Detta kommer att debiteras med en arbetstimme för bovärden, i år är det beloppet 545 kr.
    Beloppet är detsamma för öppning av lgh dörr om nyckel finns i tuben eller om hg är med när vi öppnar när det finns en huvudnyckel i systemet. Hg som på kontraktet släpps in efter uppvisande av leg.