Vad blir hyran i Bålbro?

Vad kommer hyran landa på och vad kommer ingå i den?

Kommentarer

  • Hyran förhandlas med hyresgästföreningen och beräknas vara klar strax innan uthyrningen startar, ca sep/okt 2023. När hyran är överenskommen kommer man se hyran vid varje lägenhet i vår digitala bostadsväljare

    I den här rutan kommer hyran stå vid varje lägenhet

    Utöver hyran kommer kostnader tillkomma för din individuella förbrukning av vatten och el samt eventuella TV- och internetabonnemang.

    I området finns möjlighet att hyra parkeringsplats samt förråd på vinden i huset på Bryggmästarvägen 10.

    Roslagsbostäder