Kan ni hjälpa mig att koppla ur en tvättmaskin?

Får man koppla ur en tvättmaskin själv, både el och vatten eller har ni något företag som sköter det?

Kommentarer

  • Hej, tack din fråga.

    En tvättmaskin/diskmaskin är sällan en standardprodukt i våra hus. Det är endast i våra nyare bostäder som det kan finnas. Om du har köpt en tvättmaskin och installerat den så ansvarar du för urkoppling själv.

    Med vänlig hälsning
    Tina