När ska jag säga upp min lägenhet?

Lite kluven på vilket datum jag ska sätta på min uppsägning, vill att uppsägningstiden ska börja gälla från och med 1/4-2021 och vara klar 30/6-2021. Så ska jag sätta att avtalet sägs upp från och med 1/4 eller hur ska jag göra?!?!
Mvh

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Uppsägningstiden är tre kalendermånader så om du säger upp avtalet den 1 april står du på avtalet tom 31/7.Om du vill stå på avtalet tom 30/6 måste vi få in uppsägningen senast 31/3.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare