Kan jag få se Roslagsbostäders underhållsplan?

Jag skulle vilja se Roslagsbostäders underhållsplan för fastighetsbeståndet. Var kan jag hitta den?

Kommentarer

  • Hej Jenny, en plan finns men förändras konstant beroende på vad som händer med husen och områdena. Om du är intresserad av hur det ser ut för din lägenhet kan du få ett ungefärligt svar av din förvaltare. Vill du få ett mer specifikt svar angående din lägenhet måste en besiktningsman besöka din lägenhet. Vi har ett beräknat årtal på golv väggar köksluckor men de bedöms på plats. Gäller din fråga ett specifikt område får du kontakta din förvaltare på ditt område. I Norrtälje har vi 2 förvaltare, det är jag och min kollega Eva Hammarberg, i Hallstavik är det Lotta Östling och i Rimbo Fredrik Lindgren.