Får jag hjälpa till att rensa ogräs på min gård?

Hej!
Hur ställer sig RB till att om någon hyresgäst vill ansa bland blommor, buskar och annat på och kring gården där hyresgäst bor?
Detta då efter hyresgäst egna tycke å smak.
Om okej, finns det ändå några restriktioner och ev. begränsningar?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga. Vad roligt att du är intresserad och vill hjälpa till!
    Det får du gärna göra men i samråd med bovärd eller vår utemiljöansvarige. Det är för att du inte av misstag ska ta bort något som är planterat där av en anledning.
    Med vänlig hälsning
    Tina