Tips angående bostadsannonser

Jag har ingen fråga utan mer ett tips som jag tror de flesta bostadsökande skulle tycka var bra.
Mitt tips är att det borde finnas bilder och/eller video på samtliga rum+exteriör tillhörande samtliga lägenheter som annonseras nu när det är "Pandemi", så att man kan se bättre om man är intresserad eller inte, eftersom man inte får gå på visningar så länge det är Pandemi.
Det är ganska omöjligt att kunna svara ja på en bostad om man inte vet hur dom ser ut invändigt.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt tips!

    Vi förstår att man gärna vill se lägenheten innan man tackar ja och helst visar vi dem för er, men som du säger är det pga pandemin som vi stoppat alla visningar för tillfället. När vi lägger ut lediga lägenheter i Intressebanken bor oftast hyresgästen fortfarande kvar, så det kan vara känsligt att lägga upp bilder från dennes hem på internet.
    Vi ser fram emot att kunna visa er våra lägenheter igen, men så länge för vi en intern dialog kring hur vi kan lösa det med eventuella bilder.
    Vi gör alltid en besiktning av lägenheten, så ring gärna uthyraren för området så kan vi beskriva hur lägenheten ser ut.

    Ha en fin dag!

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare