Varför ser man inte var en ledig lägenhet ligger?

Sätt gärna ut i vilket område (t.ex. Ankan) som gatuadressen ligger. Detta för att man lättare kan se helheten.
Mvh
Sture Nilsson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din synpunkt.

    I mailet man får om en ledig lägenhet kan vi i dagsläget tyvärr inte lägga in i vilken ort lägenheten finns. Om man vill läsa mer klickar man på länken i mailet och väljer Sök ledigt. Då kan man läsa mer om lägenheten.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare