Under vilka tider ska det vara tyst?

När ska det vara tyst på kvällarna och hur tidigt på morgnarna får man börja leva om?

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Tack för din fråga,
    generellt ska det vara tyst i huset mellan kl 22.00-06.00. När det är storhelger får man vara lite mer generös och då gäller det 23:00-06.00. Visst får man ha fest någon gång ibland men då är det bra att man informerar sina grannar i god tid innan speciellt om man har tänkt ha musik och dans.