Kan man stå i er bostadskö om man har skyddad identitet?

Hej,
Om en person har skyddad identitet, finns det möjlighet för den personen att ställa sig i bostadskö hos er?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Ja, det går bra. Man registrerar sig i vår bostadskö på vår hemsida och sedan är man välkommen att ringa oss på 0176-20 75 00 så aktiverar vi ett sekretesskydd på kontot.
    Om detta inte skulle fungera för personen får man gärna ringa oss på 0176-20 75 00 så hjälper vi till.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare