Får jag sätta upp tavlor på väggarna?

Ser att väggarna är släta och undrar då om det är ok att sätta upp tavlor, klockor samt hyllor på väggarna?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga.

    Ja, du får sätta upp tavlor på väggarna. Använd gärna rätt upphängning bara så att det håller bra och att väggen inte går sönder. Man får ej limma upp saker på väggar eller dörrar. Om ytan under går sönder blir man i värsta fall ersättningsskyldig för att byta tapet eller måla om mm.