Får man installera en säkerhetsdörr?

Om det inte finns säkerhetsdörr/gallergrind får man då nyttja en fackman och installera båda alternativen eller något av dem på egen bekostnad?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga.

    Jag förstår din fråga och ditt önskemål om att få installera en säkerhetsdörr. Vi har under ganska lång tid diskuterat hur vi ska göra med den typen av dörr. Ska vi som bolag börja byta dörrar på ett område i taget eller ska vi ha det som ett tillval?
    Man kan tycka att det vore självklart och att man får det men det är ju inte bara att byta dörr, karm och vägg blir också påverkade. Jag kan i dagsläget inte lämna ett generellt svar utan bara råda dig till att diskutera saken med din förvaltare.

    Med vänlig hälsning