Renovering alt upprustning?

Vad är mest väsentliga skillnaden på en renovering vs upprustning?

Kommentarer

  • Hej tack för din fråga,
    det beror på i vilket sammanhang., det kan betyda samma sak. Jag skulle vilja be dig att förtydliga din fråga.
  • Om vi får det godkänt att badrummet behöver ny golvmatta vilken åtgärd planeras då?
    Och att det idag är kakel på väggarna.
    Vilken åtgärd blir det då?
  • Hej tack för förtydligande. Om det är hel matta som ska bytas görs det till 99% i samband med en badrums renovering. Då tar man hela badrummet med kakel rör och ledningar samt eventuellt badkar/dusch och wc. För att få bästa svar vad gäller just din lägenhet bör du prata med din förvaltare. Det kan finnas omständigheter som gör att just din situation ser annorlunda ut.