Vem har hand om nyckelutlämningen?

Hej
Vem är det man pratar med om att hämta ut nycklar till sin lgh i Norrtälje?

Kommentarer

  • Hej!

    Du hämtar nycklarna hos förvaltaren på distriktskontoret i den ort du ska flytta till, från klockan 13.00 den dagen avtalet börjar gälla. Infaller det på en lördag, söndag eller helgdag hämtas nycklarna nästkommande vardag.
    I samband med att du skrev på avtalet, ska du ha fått ett informationspapper med telefonnumret till förvaltaren som har hand om just ditt område.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare