När kan problemet med fullständigt stillastående ventilation på Odenvägen 4B vara åtgärdat?

Nu har det stått stilla i snart en vecka. Lite information om vad som händer skulle vara trevligt.

Kommentarer

  • Hej!

    Jag har precis pratat med vår drifttekniker och jag fick veta att det ska vara igång sedan igår eftermiddag.
    Vi beklagar att ni fick vänta.

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare