Måste man logga in varje gång för att kunna se lediga lägenheter?

Måste jag logga in på mina sidor varje dag för att kunna se lediga lägenheter?
Gunilla Sjöblom

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Nej, för att se lediga lägenheter behöver man inte logga in på Mina sidor. Däremot måste du logga in om du vill göra en intresseanmälan. Om du lägger in en bevakning så får du ett mail när en ledig lägenhet kommer ut på hemsidan. Logga in på Mina sidor, titta under "Mitt sökande" och "Bevakningar".

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare