Hur gör man om man vill hyra en lokal?

Hej! jag jobbar på ett gruppboende i Hallstavik och vi är på jakt efter att låna en lokal för planeringsdag 10/12 mellan 9.00-16.00 och tänkte höra om det finns möjlighet att låna en av era i Hallstavik kostnadsfritt. Ni har en lokal på odenvägen som är av intresse, är det något ni kan ha möjlighet att låna ut en dag?
mvh philiph

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Kvarterslokalerna administreras av de lokala hyresgästföreningarna. För kontaktuppgifter till de lokala hyresgästföreningarna och kvarterslokalansvariga, ring Erik Waller på 010-45 91 384 vardagar mellan 8-17.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare