Om jag kan flytta in tidigare än personen som står etta, går jag före då?

Om jag gjort en intresseanmälan på en lägenhet och har plats nr 2 och jag kan flytta in tidigare än nr 1, går nr 1 fortfarande först då?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Nej, vi går efter köpoängen och om personen som står etta uppfyller våra uthyrningskriterier går den personen före.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare