Kom och träffa oss på Elmstanatta 26 juli

Välkommen att komma och prata bostäder med oss på Elmstanatta den 26 juli.

Kanske är du speciellt nyfiken på Roslagsskutan? Vi kommer visa upp en modell av husen och finnas till hands för att svara på frågor.

Hoppas vi ses!

Roslagsbostäder

Kommentarer

  • Till Roslagsbostäder.
    Jag som är helt novis när det gäller Elmstanatta. Var i Älmsta kommer ni att finnas? Jag kommer åka buss till Älmsta.
    Är det nära busshållplatsen?
  • Hej Lena,

    Vad roligt att du vill besöka Elmstanatta och träffa oss. Det är verkligen en härlig tillställning, en riktig folkfest. Marknaden hålls längs kanalen, när du kliver av bussen går du vänster ned för backen (följ folket) så ser du marknaden på höger sida. Tar bara några minuter att promenera. Det finns utställare på båda sidor av kanalen, vi kommer att stå precis nedanför våra nybyggda hus. Varmt välkommen.
    Roslagsbostäder