Blir jag spärrad om jag tackar nej till en lägenhet?

Hej
Jag har gjort en intresse anmälan på en lgh

Vad gäller om jag skulle få ett erbjudande för visning

Blir jag spärrad om jag tackar nej

Mvh
Ingrid

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Roslagsbostäder förbehåller sig rätten att spärra dig från att söka ny bostad i 30 dagar från det sista erbjudandet på grund av oseriöst sökande vid upprepade följande fall:
    • Om du gör en intresseanmälan och får ett erbjudande men tackar nej innan visningstillfället eller inte svarar i tid.
    • Om du tackat ja till ett erbjudande men inte kommer på visningen utan att ha meddelat det

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare