Kan min partner skriva sin adress hos mig när vi ska test bo tillsammans?

Hej! Jag och min partner ska testa att bo tillsammans i min lägenhet. Jag undrar om jag kan skriva in han på min adress då han kommer bo här ett tag? Är det något jag ska göra som är hyresgäst hos er?

Kommentarer

  • Hej Felicia,

    Välkommen att kontakta ditt distriktskontor och be om en blankett om delad adress där namn på den inneboende ska framgå så att vi kan sätta upp namn på dörr/postlåda och trapphusblad.

    Glöm inte heller anmäla tillfällig adress hos Svensk Adressändring.

    Hälsningar
    Roslagsbostäder