Var vänder jag mig vid störningar på min TV?

Jag har ständiga pixelstörningar på TV4.

Kommentarer

  • Hej!

    Vid problem med brus eller försvunna kanaler via kabel-TV – prata med dina grannar och se om det är fler som är drabbade. Om fler är drabbade, gör en felanmälan till Telia på tfn 0771-445511 (vardagar kl. 8.00-21.00, helgdagar kl. 11.00-16.00). Om felet beror på din egen tv-utrustning och reparatör har varit ut på plats kommer Roslagsbostäder att vidarefakturera kostnaden för detta till dig som kund.

    Felanmälan IP-TV
    För er som har IP-TV sker felanmälan till er tjänsteleverantör.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Alla kanaler utom 1, 2, 4 och 6 är grumliga och går ej att se på. Varför är det så?
    Har pratat med grannar och det är lika för dem
  • Hej!

    Ovanför din fråga finns telefonnumret till Telias felanmälan. Det är dit ni ringer om ni har problem med Kabel-TV.

    Ha en bra dag!

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare
  • Är det inte roslagsbostäder som har avtal med telia
    Jag har ju bara utbudet som ingår i min hyra
    Mvh
    Ina
  • Hej igen!

    Det stämmer, men felanmälan görs direkt till Telia på telefonnumret ovan, 0771-44 55 11.
    Flera har ringt oss om samma sak idag och vi har nu fått information från Telia att det är ett större problem som innefattar hela Stockholms län. Felsökning pågår.

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare