Vid problem med brus eller försvunna kanaler via kabel-TV – prata med dina grannar och se om det är fler som är drabbade. Om fler är drabbade, gör en felanmälan till Telia på tfn 0771-445511 (vardagar kl. 8.00-21.00, helgdagar kl. 11.00-16.00). Om felet beror på din egen tv-utrustning och reparatör har varit ut på plats kommer Roslagsbostäder att vidarefakturera kostnaden för detta till dig som kund.
Felanmälan IP-TV För er som har IP-TV sker felanmälan till er tjänsteleverantör.
Det stämmer, men felanmälan görs direkt till Telia på telefonnumret ovan, 0771-44 55 11. Flera har ringt oss om samma sak idag och vi har nu fått information från Telia att det är ett större problem som innefattar hela Stockholms län. Felsökning pågår.
Vid problem med brus eller försvunna kanaler via kabel-TV – prata med dina grannar och se om det är fler som är drabbade. Om fler är drabbade, gör en felanmälan till Telia på tfn 0771-445511 (vardagar kl. 8.00-21.00, helgdagar kl. 11.00-16.00). Om felet beror på din egen tv-utrustning och reparatör har varit ut på plats kommer Roslagsbostäder att vidarefakturera kostnaden för detta till dig som kund.
Felanmälan IP-TV
För er som har IP-TV sker felanmälan till er tjänsteleverantör.
Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning,
Har pratat med grannar och det är lika för dem
Ovanför din fråga finns telefonnumret till Telias felanmälan. Det är dit ni ringer om ni har problem med Kabel-TV.
Ha en bra dag!
Hälsningar,
Jag har ju bara utbudet som ingår i min hyra
Mvh
Ina
Det stämmer, men felanmälan görs direkt till Telia på telefonnumret ovan, 0771-44 55 11.
Flera har ringt oss om samma sak idag och vi har nu fått information från Telia att det är ett större problem som innefattar hela Stockholms län. Felsökning pågår.
Hälsningar,