Jag finner inte längre den interna bytesbanken

Hej tidigare hade ni en sida där man kunde söka internt efter lägenhetsbyte inom Roslagsbostäder. Har den sidan flyttats eller tagit bort? Jag finner den inte längre.
Solveig Andersson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Sedan i höstas finns den tyvärr inte kvar. De flesta hittar en annan bytespart via grupper på sociala medier.

    Välkommen med din ansökan när du hittat någon att byta med.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare