Vad händer om jag tar bort min intresseanmälan?

Hej Tack för tidigare svar.
Jo du skriver att om man gör för många intresseanmälningar innan visning så kan man spärras. Men hur är det? Låt oss säga att jag hittar tre intressanta objekt och jag lämnar intresseanmälningar på dessa. Men efter några dagar tar jag bort intresseanmälningarna på två av dessa. Detta inom ansökningstiden. Jag fattar att om tiden gått ut och jag blir kallad till visning och då tackar nej flera gånger att jag kan bli spärrad. Ibland är det så att man från början tycker att just den lägenheten skulle passa men efter att tänkt till så tar jag bort intresseanmälan vilket jag gjorde igår på Lennart T Väg 21 t.ex
MVH
Peter
Peter Eriksson

Kommentarer

  • Hej igen,

    Om du tar bort din intresseanmälan innan ansökningstiden för intresseanmälan gått ut händer det ingenting.

    Ha en fin torsdag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare