Vad händer när jag gjort tre intresseanmälningar?

Hej Jag har nu gjort 3 intresseanmälningar. Om jag går på visning men lägenheten går till någon annan. Räknas den nu av från de tre så att jag kan söka en till? Vad händer om jag skulle få alla de tre sökta men tackar nej?, Kommer inte att hända för det vore korkat men frågar ändå. Blir man av med alla poäng eller spärras en viss tid.?
Peter Eriksson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Ja, som du vet kan man ha max tre intresseanmälningar igång samtidigt. När en tackat ja och signerat avtalet försvinner den från dina intresseanmälningar och du kan gå göra en ny.

    Gör man intresseanmälningar men tackar nej innan visning flera gånger riskerar man att få en spärr som hindrar en från att göra nya intresseanmälningar under en period.

    Återkom om du har fler frågor.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare