Godkänner ni inkomst om anställningen är utomlands?

Hej, om min anställning är utomlands accepterar ni det som inkomst med anställnings och inkomst bevis?
Sara Moraity

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Ja, så länge du har ett svenskt personnummer godkänner vi inkomst fastän anställningen är utomlands.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Tusen tack. Har ni tacit bort funktionen där man kan se hur många poäng köplats 5 har för lediga objekt?  Jag kan inte se det längre.

    Sara
    Sara Moraity
  • Hej igen,

    Ja, iom nya Mina sidor finns tyvärr inte den funktionen kvar.
    Om du vill veta din köplats är du varmt välkommen att ringa oss på 0176-20 75 00.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare