Måste man ha fast anställning?

Hej. Jag undrar om man måste ha en fast anställning för att hyra lägenheten utav er, om man tex är timanställd hur fungerar det då? Såg även att man skulle skriva in ens månadslön på ens profil. Om ens lön varierar just med att man är timanställd. Hur fyller jag uppgiften så det blir så korrekt som möjligt? Med vänlig hälsning
Angelica

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Nej, man måste inte ha fast anställning. Ladda upp dina två senaste lönespecifikationer när du blir aktuell för en lägenhet.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare