Finns det lägenheter där el och vatten ingår i hyran?

Undrar om det finns lägenheter/områden där el och vattenförbrukning ingår i hyran?
Eller områden där el eller vatten ingår i hyran.
Tack.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Hushållsel ingår inte i hyran, den betalar man för. Däremot ingår värmen. På vissa områden betalar man för sin vattenförbrukning och på andra områden ingår det.
    Om du går in på det område du är intresserad här vår hemsida och kikar under rubriken "Boendefakta", kan du läsa om det ingår eller inte. Se exempel här nedan från ett av våra områden i Norrtälje:

    Du är även välkommen att ringa till någon av oss uthyrare för att få veta mer.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,

    Mikaela Uthyrare