Har ni planer på att bygga lägenheter för seniorer?

Hej, jag undrar om Ni har planer på ovanstående? Vi pensionärer vill bo under lugna förhållanden och att lägenheterna är anpassade för ex. 65+.  Inte för höga och stora hus, ex. 2-3 våningar högt.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    I nuläget har vi inga planer på att bygga lägenheter specifikt för seniorer, men man vet ju inte vad som händer i framtiden.
    Vi har däremot ett hus på Floragatan i Norrtälje där man måste vara 55+ för att få teckna avtal. Man får dock ha inneboende under 55 år, tex barn.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare