Hyreshöjningar 2022

Är förhandlingarna klara ? Hur blev det ?

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Förhandlingarna är inte avslutade ännu. Så fort vi får veta vad som blev överenskommet så meddelar vi.
    Roslagsbostäder
  • Tack gärna det blir bra. MVH Ulf Videfors
  • Hej. Hur går det med hyresförhandlingarna ? Är det stor oenighet eller kan jag ha blivit bortglömd för att få ett svar ? Med vänlig hälsning Ulf Videfors
  • Hej Ulf!

    Du är inte bortglömd. Tyvärr är förhandlingarna ännu inte klara men så fort de är det kommer vi informera här samt på vår hemsida.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Hej, nu är det den 2 mars 2022 och jag är nyfiken på hur det går med hyreshöjningen, förhandlingarna.. kommer det bli så att vi får betala retroaktivt för januari februari? Med vänlig hälsning Malin..

  • Hej!
    Jag förstår att ni undrar. Men tyvärr är allt vad gäller hyreshöjningarna för 2022 ej helt klart än.
    Christina Ekonomisassistent
  • Nu är hyresförhandlingarna för 2022 klara. Hyresgästföreningen och Roslagsbostäder kom överens om en hyreshöjning på 1,9% för bostäder och fordonsplatser från och med 1 januari 2022.

    Läs gärna mer här: Hyran för 2022 är klar
    Roslagsbostäder